Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


BESZÉLGETÉS

 

archangel-uriel.jpg

Uriel fényesítsen, Mihály oltalmazzon Bennünket!

 

 

 

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

És újra tiszta a Duna vize! :o)

(Gabus, 2013.08.25 10:26)

http://www.origo.hu/idojaras/20130823-keresz-rovar-vizminoseg-fenycsapda-fenyszennyezes-ujra-viragzik-a-duna.html

Re: És újra tiszta a Duna vize! :o)

(Klári, 2013.08.25 11:50)

Csodaszépek és finomak ezek a kis állatkák. A tündéreket juttatja eszembe.
Csak remélem, hogy hamarosan valami módját megtalálja az ember, hogy ne essenek annyian áldozatul a civilizációnak. Még akár a turizmus célpontja is lehetne, legalább is erre lehetne hivatkozni a megmentésük érdekében, mert még sokan vannak, akiket ez az indok inkább meggyőzne, mint az
élet bárminemű pusztításának felelőtlenségére hivatkozni. Pláne, ha pénzbeli haszon is lenne kilátásban.

vajúdás

(Ákos, 2013.08.23 20:16)

Augusztus 15. és 24. között komoly vajúdáson ment keresztül az Ország, ennek tudható be az elmúlt napok bejegyzéseinek tartalma és témája is. Ezek a gondolatmegfogalmazások nem öncélú beírogatások, hanem a tudati térben jelenlévő tartalmak megragadása és tisztává forgatása. Ami lemerüléssel jár és kiemelkedéssel tisztul meg. Zárásként megnéztem a majmok bolygója előadást, ahol maga a sátán szít magyart magyar ellen egy színpadon és zombik vonaglanak követelőzve üvöltözve. Legalábbbis ezt a játékot adják elő, teljes mértékben leleplezve végre, hogy a nagy igyekezet ellenére semmit sem értettek meg a magyarságból. És akkor ezzel kapcsolatban, ha a harminc éve útjára bocsájtott megosztás most így kivillantotta a foga fehérjét, mert eleinte azért szépen be volt csomagolva és valódi imákat is tartalmazott, Csíksomlyón 10 éve is még voltak lélekemelő elemek, ideje lenne végre tisztába tenni, mi is történt az 1000. év környékén. Azért szerencsére vannak konkrétumok is. A Kárpát-Medence alaplakossága minimum 20.000 éve helyben van. A kb. 10.000 éve történt eljegesedést is túlélte az Északi-középhegység lábainál eredő hőforrások közelében, bár jelentősen megcsappant a lakosság. A teljesen összefüggő szkíta kultúra részeként más tájakról érkezik segítség a túlélőknek és ismét felduzzad a népesség. Virágkorát kb. 7.000 éve éli. Amennyire jelen történetírásunk konkrétan visszaemlékezik, az Atilla Királyunk és az első modern Állam megszervezése általa. Ennek az Államnak a népessége helyben marad, da a közigazgatás folyamatos szétesése és a nyugati államalakulatok létrejötte, Közép-Európa megszerzésére irányuló kimondott törekvései teszik szükségessé az Állam újraalapítását, amit egy 500.000 főből álló törzsszövetség megérkezése készít elő. Amikor megérkeznek, egybeszervezik a lakosságot és a rablott szakrális kincseket megpróbálják visszaszerezni, ezzel egyben újra felmutatva az Atillától már ismert szervezettséget, erőt és kultúrát. De az ellenfél igen alattomos és alá is becsültük, mert nem jelenik meg a színtéren, hanem Ármány vezeti és nagyon sokan vannak, nagyon szervezettek stb. És ekkor jön Géza és István szerepe. A lényeg, hogy a csúsztatásokat a rock- és a korcsopera után kigyomláljuk: István NEM veszi magára Róma jelét, nem hódol be Rómának és nem hódol be németeknek sem. Atilla leszármazottjaként Apostoli Királyságot alapít, Apostolként tartja a Fényt a földi világban. Ugyanúgy, mint Atilla Isten Ostora. A pápa pedig Szent Péternek (azaz egy apostolnak) a földi helytartója és ezzel a szerepével, valamint a hierarchiával teljesen tisztában is van. És megtámadja majd az Apostolkirályokat! Az egész méregfoga ott van, hogy még ma is van Orseolo Péter utca a Velence tartományban található Jesolo város tengerparti Lidó részén! Miért olyan fontos nekik ez? Majd innen lehet akkor továbblépni, de ami a 10-napos vajúdásból való sikeres kimenethez szükséges, az ezeknek a tényeknek az ismerete.

Re: vajúdás

(Ákos, 2013.08.23 22:26)

Az Istváni Államalapítás környezetének ismerete is fontos. Valóban történik pápa általi koronázás, méghozzá 962-ben és a pápaság bábáskodásával létrejön a Német Nemzet Szent Római Birodalma, azaz a Római Birodalom újraalapítása! Annak a rabszolgatartó romnak az újraalapítása, aminek tettei ismertek számunkra, pl. a nyugati szkíta népek irtása százezerszám, ami ellen Atilla is fellépett. Ez az Európa egységét a rómaiak elvei alapján megteremteni kívánó új birodalom hívja össze 973 Húsvétjára az európai uralkodókat Quedlinburgba, ahová a magyarok néhány árulást már megdöbbenten megélve a legfiatalabbakat és a legöregebbeket küldik követségbe, mert az előzőknek még nem, az utóbbiaknak már nem okozhat nemzetvesztéshez vezető problémát, ha ismét tőrbe csalják őket. És itt hangzik el, hogy vonuljunk vissza a Bécsi Erdőig (nem a Lajtáig, hanem 80 km-re nyugatra onnan, beleértve a mai Bécset is még!) és adjunk teret a bajorok betelepítésének, az Enns és az Ybbs folyók vonalában! Ebbe bele is megyünk, egyrészt mert a bajorok szintén avar rokonok (bajuvárnak hívják őket ekkoriban), másrészt a béke és az egyértelmű határok kijelölése érdekében, de kikötve, hogy a helyben lakóknak baja nem eshet a betelepítéskor. De hova települnek? A mai Ausztria területére. -- Kicsit más: a Pozsonyi csata valójában a Pozsony és Hainburg közötti területen volt és Búvár Kund Hainburg (hany-vár, hansági vár) mellett fúrta meg a hajókat. Ezek apróságnak tűnő dolgok, de igen lényegesek. Atilla örökén létre KELLETT hozni az ellenpólust, meg kellett alapítani az Államot, ezzel egyben Krisztus földi királyságát. Az Istenfiúét, akit mindig is ismertünk, már születése előtt is. Akinek tanait és annak közvetlen követőit maga Róma üldözi tűzzel vassal, mint például a Thébai(!) légió katonáit 300 körül, akik bemenekülve a hegyek közé benépesítik a ma Hun-Völgynek ismert hegyhátat. -- Tehát ennek az Apostoli Királyságnak a megalapítása nem történhet meg, ha bárki bárkinek is a keresztjét, akár Róma, akár Bizánc magára veszi. Mert független mindkét hatalomtól. És sajnos amikor eljátssza Péter a táltost Csíksomlyón és sokan követik ruházatában és mozgásában, akkor Péter most piros nagykabátban valaki teljesen mást játszik el, gondolom, ezt az alakot már felismerjük és senki nem akarja utánozni majd. Tehát ha viszont ezeket a tényeket ismerjük, akkor kiderül, hogy nem irtotta senki a táltosokat és Aranyasszonyokat. És ugyanúgy, ahogy Atilla keresztény körtemplomokat emel szerte Európában (pl. Ravennában még áll), ugyanúgy emel templomokat István és egyikük tette sem irányul táltosok ellen. És ha latinul is kiadjuk a törvényeinket, az azért van, hogy megértsék mások is Európában. -- A harc tehát legalább 2000 éves és akik vívják, tudják, hogy mit tesznek. Tudatában vannak az összefüggéseknek, ezért akarnak minket magunkat magunk ellen fordítani, mert sem katonasággal, sem csellel nem értek célt mind a mai napig. És már nem is nagyon fognak, mert elfogyott az idejük.

Re: vajúdás

(Edina, 2013.08.23 23:04)

Orseolo Péterrel kapcsolatban néhány éve figyeltem fel egy érdekességre:
A Magyar Katolikus Lexikon szerint: Szent Gellért a velencei Morosini család sarja (hagyományát később a Sagredo család sajátította ki)
http://lexikon.katolikus.hu/G/Gell%C3%A9rt.html

II.Pietro Orseolo, (Orseolo Péter nagyapja):
Családja egy házasság révén rokonságba került a nagyhatalmú Morosini családdal
http://hu.wikipedia.org/wiki/II._Pietro_Orseolo

Re: Re: vajúdás

(Ákos, 2013.08.24 00:09)

Igen, akkor lehet, hogy az utca a nagypapáról van elnevezve, viszont a Gellért leírásból meg kiderül, hogy amikor elűzték a családot Velencéből, akkor Magyarországra menekültek. És Gellért ekkor Bakonybélen volt. Bakonybél és Velence. -- Jó lenne valami igazán jó történelemkönyv, de én vagy 1790-ig minden hozzáférhetőbe belenéztem, azelőttit nem találtam, viszont ezek mind már szinte ugyanazokat a dolgokat írják az elején, amiről már tudjuk, hogy ferdítés, csak éppen azt nem tudjuk, hogy akkor hogyan is volt. Forrásokat kellene feldolgozni, az pedig történészi munka. Vannak már, akik hajlandók rá?

Re: Re: Re: vajúdás

(Edina, 2013.08.24 01:55)

Sajnos én már nem hiszek benne, hogy könyvekből, forrásokból rekonstruálható a történelmünk. Az elmúlt 10-15 évben rengeteg könyvet olvastam, előadások százait hallgattam meg, és az eredmény egy hatalmas zűrzavar, ami a történelmet illeti.
A hallottak, olvasottak alapján egyáltalán nem tudom eldönteni, hogy miről mit gondoljak, ki mond igazat, ki akar félrevezetni, ki az aki jóhiszemű, de téved.
Velence kapcsán pl. mindig beugrik a kérdés, hogy hogyan lett Venice, Venezia városnévből a magyarban Velence, nekem az hangzásilag sokkal inkább illik mondjuk Valenciára. Lehet, hogy egyszer valamikor félrefordítás történt? Sőt, ha már itt tartok, aki tudja, hogy miből derül ki, hogy a Szent Koronán az egyik kép Mihály arkangyalt ábrázolja, írja meg legyen szíves, mert ez a kérdés sem hagy nyugodni, de nem találok rá választ.
Vannak viszont gyönyörű hagyományaink, népmeséink, népművészetünk, amiből tanulni, töltekezni lehet, ami nem ellenségeskedést, vitát, zavart kelt, hanem abban segít, hogy hogyan teremthetünk rendet, harmóniát magunk körül és a világban.
Véleményem szerint hamarabb magunkra találnánk, ha ezen a téren kutakodnánk, és a ránk hagyományozott kincseket újból az életünk részévé tennénk.

Re: Re: Re: Re: vajúdás

(Ákos, 2013.08.24 02:04)

Igen, ez a megoldás. Csak előtte kicsit takarítani kellett amit a nyakunkba öntöttek.

A természetes Tisztaság ezen keresztüllép, csak előtte merülni kellett. És nem Róma, sem Bizánc, de Krisztus Keresztjét vette magára István majd minden Szent Királyunk, végül Mátyás és Rákóczy, majd pedig minden magyar ember. És ezt néha nehéz cipelni, de mivel már megvolt minden stáció, így jöhet a Magváltás, a Fénnyé válás és az Öröm, magunkkal emelve Országot s Földet.

Re: Re: Re: Re: Re: vajúdás

(Ákos, 2013.08.24 02:13)

Rákóczi
Megváltás
meg a többi elgépelés, de azt hiszem, akkor vissza lehet térni az első ponthoz, az induláshoz, a Természetes Tisztasághoz.

Gágogás

(Klári, 2013.08.23 11:17)

Nagyon klassz ez a lúdszokás, de mi kinek gágogjunk?
A ludaknál legalább csak az repül előre, aki erővel is bírja, meg az irányt is tudja. Könnyű nekik.

Összefogás...

(kekmadar, 2013.08.23 03:18)

"Amikor egy-egy madár suhint egyet a szárnyával, felhajtóerot képez az ot követo madár számára.
Egy V alakban, az egész csapat legkevesebb 71 %-kal hosszabb utat tud megtenni, mintha az egyes madarak egyedül repülnének.
Amikor egy lúd kiesik a V alakból, hirtelen úgy érzi, mintha mázsás súly húzná lefelé… és gyorsan visszatér a csapathoz.
Amikor egy lúd elfárad, hátra repül és egy másik foglalja el a helyét a V csúcsán.
Ha az embereknek lenne annyi józan eszük, mint a ludaknak, rájönnének,
hogy a sikerük egyértelmuen a közös munkájukon múlik, felváltva vállalva a munka nehezét és osztozva a vezetés terhein.
A hátul repülo ludak hangos gágogással bátorítják az elsoket a sebesség növelésére.
Amikor egy lúd megbetegszik, két másik lúd is lemarad vele a V alakzatból, és követi, hogy védelmet nyújthassanak számára.
Addig maradnak vele, amíg erore kap és újra repülni tud, vagy amíg meghal.
Akkor útra kelnek, hogy beérjék saját alakzatukat, vagy csatlakozzanak egy másikhoz.

Csakúgy, mint a ludak…
… azok az emberek, akik azonos irányba tartanak és közösséget alkotnak, gyorsabban jutnak el céljukhoz,
mint azok, akik teljesen egyedül próbálják meg azt.
Fontos, hogy a mi hátulról jövo „gágogásunk” bátorító legyen az elottünk haladóknak.
Különben csak gágogás marad.”

( Mi emberek spiralban haladunk :)... )

belső és keret

(Ákos, 2013.08.22 09:36)

Valahogy úgy érzem, hogy belül mindig is rendben volt minden. Természetességéből adódóan. A problémám inkább mindig is azzal volt, hogy az adott keretekbe hogyan lehet betagozódni. Utána pedig az, hogy a belsőnek, a természetes létemnek, egy idő után már nagyon ellentmondóknak tűntek a külső keretek. Ekkor jöttek a kérdések, hogy ez miért is van így, majd pedig a keretek megváltoztatásának az igénye. Végül a próba, hogy a kereteket megváltoztassuk és a belsőnkben élő természetesnek minél inkább hasonlóvá tegyük. Mintegy rügyként kifakadva. És most zárásként a teljes beletörődés, hogy a keretek nem változtathatók meg. Innen már nincs más, csak hogy az ember elengedi magát és beleveti a mélységbe, nem kapálódzik, és bízik benne, hogy elkapják és kiemelik azok a barátok, akik most nincsenek ide bezárva. Pedig milyen szép lenne, ha itt a Földön értelmes keretek is lennének, amik megfelelnek a Belsőnknek, mert akkor tudna igazán kibontakozni és alkotni az Ember.

Re: belső és keret

(Klári, 2013.08.22 11:10)

A beletörödés nem egyenlő a beismeréssel. Annak beismerése, hogy csak magadat , a látószögedet, változtathatod meg, nem a külvilágot, amit keretnek értelmezel. Egyáltalán. Miért akarsz bármelyik keretbe is begyömöszölődni? és miért a mélységbevetődés? Miért nem a fölrepülést választod, magad alatt hagyva minden nyeszlett keretet? Keretben sosem tudnál kibontakozni, csak valameddig. A szellemed szabadsága felfelé tart, mint a tegnapi írásban is áll. Egyszer volt egy elképzelésem, hogy akik egy csapatban vannak, azok olyanok, mint akik egymás kezét fogva kört alkotnak, így szállnak, és ha valaki lejjebb csúszna a társainál azt mindig megtartják a társak . De rólad most az jutott eszembe, hogy az eddigi társaidat elengedted, mert nem repültek elég magasra, a magasabban repülőket meg még nem érted el, ezért magányosnak érzed magad. De ne várj mindent másoktól. Nézz szét, és ha egy lenyúló kezet találsz, azt kapd el. Ha nem találsz, akkor kérj! De ne lefelé keresgélj! (ÓÓÓ én okos tóbiás. de jó tanácsokat tudok adni. De így gondolom)

Re: Re: belső és keret

(Ákos, 2013.08.22 12:13)

Megpróbáltam megragadni a folyamatot a gyerekkortól máig:
1.) természetes tisztaság öntudatlanul,
2.) rácsodálkozás, hogy vannak nem tiszta dolgok, de még meghaladod,
3.) lassan beleragadsz és hátráltat,
4.) kénytelen vagy megfejteni az okokat,
5.) megpróbálod megváltoztatni és a természetes felé kormányozni,
6.) rájössz, hogy az adott körülmények között és módszerekkel nem változtatható meg,
7.) elengeded és visszatérsz az 1.) ponthoz, immár tudatosan és bízol benne, hogy működik.

Ez összefüggésben áll azzal is, amit az Ország felszabadításáért tettünk, most összekuszálódott és kilátástalanná vált, nincs más, mint feladni a kapálódzást és bízni az eredendő tisztaságban. A mélység az irány nélküli, nem le vagy fel, hanem a kapaszkodók nélküli elengedés.

Otthon

(Milla, 2013.08.22 11:32)

http://www.tunderkert.eoldal.hu/cikkek/uzenetek-egy-masik-vilagbol/2013.08.21..html

rosszról, jóról, sötétről és fényről

(Klári, 2013.08.22 10:50)

Ezzel kapcsolatos gondolataimat írtam ide, kérve az ezzel kapcsolatos gondolataitokat, de egy kattintásra az egész írásom eltűnt.
Mit gondoltok? Beszéljünk róla?

Re: rosszról, jóról, sötétről és fényről

(Ákos, 2013.08.22 11:16)

Egész jól összefoglaltuk a Mátrában július végén bő másfél órában a hallgatósággal együttműködve. Éppen kerestem, hogy felkerült-e a videó már. Volt megfejtés is. -- Én egyértelműen úgy tudom, hogy a Fénynek a kontraszthoz és a kiteljesedéshez egyáltalán nincs szüksége árnyékra olyan módon, mint ahogy az ma megjelenik a Földön. Az pedig kifejezetten félrevezetés, hogy a Fénynek ikertestvére lenne a sötétség és egymás nélkül nem léteznének. Nem egyenrangúak. Ha a sötét, körbefalazott helyiség falából kiversz egy téglát, akkor nem a sötét megy ki, hanem a Fény ömlik be. -- Az egész úgy indult, hogy az Egyből származva minden létező sodródik az Egy által fenntartott rendszerben a periféria felé, ahonnan majd visszatér, megéslések sorával. Minél inkább kisodródik egy létező, annál inkább erősödik az ön-képe és halványul a teremtő-képe. Mivel alatta is van rendszer, önmagát tekinti idővel teremtőnek. Idővel pedig teljhatalmúnak, ami idővel elkorcsosul és kifejezetten szadista tobzódásba megy át. Teljesen elfelejtette, hogy teremtmény maga is és hogy teremtő képességekkel az alrendszerben azért rendelkezik, hogy alkosson maga is. De az alkotás gátjává válik és rabláncra fűz emberi lelkeket, akiket szolgájává tesz. Ezek az emberi lelkek ugyanúgy az Egyből sodródnak ki (a rendszer mibenléte által természetes módon) a perifériára és törekednek vissza az egybe, amig el nem téríti őket és egyéb lelkeket áltakuk alávat, akik pedig kiteljesedni kívánnának és helyzeteket megélni egymással, amik visszaemelnek, de közben komoly új információkat is gyűjtenek az Egy számára önmaga végtelen mibenlétéről. Ez az eredeti célja a földi létnek és az anyagi világnak, egy színtér, ahol történhetnek dolgok. Ezt veti alá az elleneforduló. És az ő félrevezetésének enyhítésére érkeznek rengetegen a többi lélek felszabadítására, az egyensúly megtartására, végül a Föld visszaemelésére az eredeti szerepéhez, amivel szorosan összefügg, hogy a valamikor lezárásra klerült Föld ismét átjárható lesz és hasonló bolygók egységébe visszatér. Aki most itt van az vagy ittragadt, még Földet meg nem haladó fejlődési szinten álló lélek, aki teljesítené feladatait, de a körülmények ezt szinte lehetetlenné teszik, ezért ragad meg e körben, vagy olyan visszatért lélek, akik a Föld felszabadítása miatt vállalták a lesüllyedést és a felejtést, bízva önmagukban és az Istenben, hogy felejtés után kikecmereghetnek, ezen sorsok által felszabadítva a bolygót.

Testi lelki

(Klári, 2013.08.22 09:20)

Hát épp ez az!!! Akinek sebei vannak, az nem vezethet, mert sérthető. Megsérteni pedig csak azt lehet, aki megsértődik. (Ezt nem én találtam ki. Hallottam, tetszett, magamévá tettem, ill. gyakorlom, hogy szokásommá váljék)

Válasz, Ákosnak

(Klári, 2013.08.22 07:39)

Nem akarok okoskodni, de engem eleitől kezdve hidegen hagyott ez az egész mozgolódás, ami fizikai síkon az utóbbi években történt a
"magyarság " érdekében stb.címszó alatt. Azért, mert nem tartottam sem tisztának, sem fontosnak. Csak azt láttam, hogyan bolondítottak sok jóhiszemű embert. De úgy voltam vele, ha itt tartunk, akkor itt tartunk. A leckét mindenkinek mag kell tanulni a jóhiszeműeknek is. Nem mondom, hogy sokáig nem fájt ami történik. Még sokan azok is "bedőltek" a hamisságnak, akik épp az ébresztés elkezdői iránymutatói voltak, még az elején.
Pl. előttem van annak az előadónak a képe, aki még a 2000-es évek elején a tatai táborban,( mint meghívott előadó), torokszorító üvöltéssel ostorozta azokat, akik szerinte gátolják az igazság kiderülését a magyarság történelmével és hivatottságával stb.-vel kapcsolatban. Én eddig a népművészettel, néphagyománnyal és néplélekkel kapcsolatos gyönyörű előadásaiból ismertem. És most teljesen kikelve magából, itt ordít. Ez annyira mellbe vágott, mert azzal szembesített, hogy hiába van az ész akarata, a tudás, ha a lelkiség még nem ért el egy szintet. Mikor pedig az események élén is ilyen emberek jelentek meg, csak azt néztem, hogy hová fog ez fejlődni. S mivel nem vettem ezekben az eseményekben részt, nem ismerem azokat az embereket sem, akiket név szerint megemlítesz. Kosdit ismerem. Több ízben eltanácsolt az oldaláról is a magánlevél írásától is. Nagyon szerettem volna beszélni vele több dologról, de ő nem szerette, ha más valaki véleménye, mint az övé. Így sokáig szó nélkül kísértem figyelemmel. Még írtam neki 1-2-levelet , de sosem kaptam választ.
A mi szent céljaink elérése szerintem azért váratott és várat magára, mert a nemzet még nem áll készen lélekben, csak észben. Mert még a jóakaratúak is, vagy nem vették észre, hogy itt a "Ha nem tudod legyőzni, állj az élire!"c, átverésnek esett áldozatul a magyarság többsége, vagy elfogadták a lelki silányságot is vezetőnek. Hiszen a vezetők nem emelkedtek ki magasabb erkölcsiségükkel az átlag fölé. És mivel az átlag erkölcsi szintje igen alacsony, a silányságot a vezetőinek is megbocsátja. Mi több, észre sem veszi, mert nincs példaképe. Aki, ami régebben, még egy -két évtizede is volt most már az sincs. Ennek isszuk a levit. Szerinzem.

Re: Válasz, Ákosnak

(Gabus, 2013.08.22 08:36)

Tegnap megnéztem a "Rendbetétel" által ajánlott videót Szántai Lajos idei MOGY-os előadásáról. Abban volt egy gondolat ami különösen megfogott: Sz.L. szerint már az segít, ha minden nap hálát adunk azért, hogy magyarok vagyunk. Nos, elkezdtem tegnap és per pillanat is hálás a szívem a Teremtő ezen kegyéért. Szerintem (is) ha ezt gyakoroljuk, jó úton járunk.

Kiabálós öregemberért is érdemes fohászkodni. A könyvei igen jók, tartalmasak, lélekemelők. Meggyötörték nagyon, s még nem gyógyultak be a testi-lelki sebei. (Tamásnak sem árthat ha időnként áldást kérünk rá. :o)))


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36

Következő »