Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


BESZÉLGETÉS

 

archangel-uriel.jpg

Uriel fényesítsen, Mihály oltalmazzon Bennünket!

 

 

 

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Az új út.

(Klári, 2013.04.15 12:34)

El kéne döntenünk, merre induljunk. Jézus szavai:
"Aki az eke szarvára
teszi a kezét, és hátratekint, nem alkalmas
az Isten országára".

Re: Az új út.

(Béva, 2013.04.15 14:24)

Klári te is hátratekintesz a múltba?!...ezt írod:

"..A lelki javakkal mi a helyzet? A csalásokkal, hazugságokkal, megalázásokkal, erkölcsi gyilkosságokkal , gyalázásokkal mi a helyzet? Az nem váltott ki ilyen heves ellenállást..."

Te merre indulsz?......leírnád? ...köszi

LÁSD A JÖVŐT ÉLŐBEN!

(Béva, 2013.04.15 14:20)


30 kivételes előadó!!
Mi vár ránk 2100-ban?

Meg tudjuk-e teremteni bolygónkon az Aranykort?
Mi legyen a magyarság aranykori jövőképe?
Ezekkel a kardinális kérdésekkel foglalkozik a 2100 című közösségi konferencia, amelyet több kutatóintézet és szellemi
csoport rendez 2013. április 27-én, szombaton.
A konferencia egyik különlegessége, hogy a rendkívüli szimpóziumot élőben
nézheti bárki a világ bármely pontján.

A részletes program a :

www.tudatos-csatorna.org,

www.magvagy.hu

portálon olvasható.

http://www.youtube.com/watch?v=pbz_ksq0o2g&feature=youtu.be

Hordó és ellen-valami

(Klári, 2013.04.15 12:29)

Elgondolkodtató az a helyzet, amiben és ahogy viselkedünk.
Az ellenállást és felháborodást, sőt megmozdulást vált ki egyesekből (lehet, hogy a többségből?), ha az anyagi javait veszni látja. "Mert a bankok ellopták."
A lelki javakkal mi a helyzet? A csalásokkal, hazugságokkal, megalázásokkal, erkölcsi gyilkosságokkal , gyalázásokkal mi a helyzet? Az nem váltott ki ilyen heves ellenállást. Azt "még" elviselte volna a nép. A földbe döngölést is. Csak ha oda a kocsi, a ház azt már nem. Akkor már vállalják akár a "harcot" is. De amit csendben, magunkban kéne megvívni mindenki javára, azt nem hirdeti fennhangon senki. Hol is tartunk a példamutatásban?

Hordó és ellen valami

(dori, 2013.04.14 11:24)

Értelmes konzekvens elemzések ez ügyben!!

http://magyarnemzetikormany.com/pi-klub/news.php?readmore=3363&c_start=50#c36983

#54 | 9323 - 2013. április 14. 07:47:40 hsz + ami még alatta van!


***

http://hungarianrealnews.com/news.php?readmore=342#c5885

#21 | Tulok - 2013.04.14. 02:02:52 hsz !!


**************************

Aki okos az otthon marad 21-én és teszi a dolgát, végre jó idő van !!

Re: Hordó és ellen valami

(Béva, 2013.04.14 12:07)

Ez teccik és értelmes valóban, köszönöm a linket!!!:

".....Én valójában azt szeretném megértetni, hogy az is előrehaladás, ha kihasználjuk a lehetőségként jelentkező, az ellenséggel közös érdekek bizonyos szintig, határig együtt futását is. Konkrétan arról beszélek, hogy az egységes, vagyis egy kézből irányítható bankrendszer megteremtéséhez a Bilderberg útja azon keresztül vezet, hogy szétveri vagy beolvasztja magába a bankokat, amíg nyílt kormányzó erővé nem formálódik (ennek nem mi vagyunk az akadályai, hanem a saját hatalmi harcuk). A szétverésig közös az út, de lehetőleg járulékos károk nélkül kell a "közös harcban" részt venni.
Nemrégiben beszéltem Borbéllyal, és azt tanácsoltam, hogy Európa teljes kifosztása idejére, ha összeomlik az euró és vele együtt a forint is, a "Szentkorona", mint egységes pénznem, lépjen a forint helyébe, helyi pénzként is, nem csak nemzetközileg. Ma már a nemzeti hírháló hozta, hogy van megoldás és központi fedezet is a kérdésben az elértéktelenedő forint leváltására. Még egy-két tárgyalásra szükség lesz, amíg tudatosodik az érintettekben, hogy kétféle adósság van (nem kell mindet semmisé tenni), amiből csak az egyiket lehet eltörölni. A "virtuális, mesterséges, csalással, korrupcióval kialakítottat", a "levegő pénz" adósságot. A másik munka értékű, amit meg kell fizetni, mert a munka értéke a társadalom alapja. Nem kell különösebben ismertetni, hogy a kelet irányából érkező követelés a nyugatot érintve, munka értékű, és a nyugati államok adóssága a fiktív, csalással, korrupcióval kialakított államadósság, a munkaalapú értékek ellopási lehetőségének biztosítása a korrupt politikusoknak az, amivel az NWO "várományosai" láncolják magukhoz kényszercsatlósaikat.
Legnagyobbat ütni a kamatkapitalizmusnak nevezett rablási szisztémán, magával a pénzrendszer kamatos kamat rendszerének felszámolásával lehet, mert ugyan alanyi jogon járhat részesedés a nemzet vagyonából a polgároknak, de valakinek meg kell termelnie ezt a részesedést. Önmagában nincs pénzteremtő ereje a vagyonnak, csak ha munka termel értéket belőle, vagy ha eladják, de ez nem lehetséges a Szent Korona Tan alapvetései szerint, így önmagában nem képvisel értéket, és fedezetet sem, mert nem átruházható.
A munkaérték viszont ellentételezést követel meg a munka elvégzői, és az abba befektetők irányába, és itt a befektető lehet maga a munkát végző is, nem csak egy "10%-nyi lopott holmit megtartó, megtartható hóhér", amibe természetesen nem fognak belemenni, mert megoldhatják a kérdést másként is. Valamint sohasem mondanának le a hatalom narkotikumáról.
Az emberi faktor lehet a legnagyobb bizonytalansági tényező, mivel sokan megfeledkeznek arról, hogy többnyire emberek harcolnak emberek ellen, és a végtelenségig senki sem lehet hülye, még a katona sem, bármit ígérnek, vagy parancsolnak a számára.
Értem én, amikor azt írod, hogy a gyomon töltöd ki a dühödet, hogyne érteném...
De jó lenne, ha nem csak álláspontok léteznének, hanem széleskörűen elfogadható közös célok is, amelyekkel össze lehet kovácsolni az embereket. Ilyen pedig csak egy van, az anarchia kényszerűsége, ami egyenlővé teszi az emberek túlnyomó többségét, és rákényszeríti a széthúzás nélküli életben maradás érdekébeni szervezkedésre. Csak ebből tud egy új társadalom megszületni, elvetve a korábbi összes hibáját, és kitakarítva magából a szemetet."

http://hungarianrealnews.com/news.php?readmore=342&c_start=10#c5879

Re: Re: Hordó és ellen valami

(Béva, 2013.04.14 12:21)

Alakul ez a molekula:


".......Amúgy Kásler Árpád nem azt ígérgeti, hogy majd lassan, beindul, hanem ő MOST akarja 21.-én megdönteni a rendszert!
MOST akar "alkotmányozni", nem 9 hónap múlva!
Érted?
És attól, hogy pár nyomorult integetni fog a színpadról, ez nem lesz rendszerváltás!
Érted?
Utána meg szépen elmentek haza, és készüljetek a következő havi összejövetelre.
Ezt nem látod, nem érted?
Borbély már 2011-ben újraindította az Apostoli Magyar Királyságot.
És?
Most Árpád visszahelyezi az Alkotmányt mi fog történni?
Ha Borbélynak volna egy kis esze, odamenne, és mindjárt átvenné a mikrofont, hiszen ő már rég khórmányzó!
Sőt, már a pénzt is kibocsátotta!
Az Árpi csak jelenthet neki...
Vagy hogy is van ez?


http://magyarnemzetikormany.com/pi-klub/news.php?readmore=3363&c_start=50#c36983

Hordó és ellen-valami

(Klári, 2013.04.12 19:10)

Kedves Ákos. Amit írsz, azt nagyrészt értem, ill.csak sejtem az értelmét. de amivel alátámasztottad, a Pap Gábor idézetet, azt abszolute nem értem. Hol lehet ezt az egészet megtalálni, mert úgy érzem ezek csak részletek, mert eddigi tapasztalataim szerint Pap Gábor nem szokott rébuszokban beszélni.
Ha a hordó alatt a Kossuth téri tüntetéseken felszólalókat érti, akkor nem értem, hogy Molnár V. József miért is szónokolt ott. Ő is megtévesztő?

Re: Hordó és ellen-valami

(Ákos, 2013.04.13 11:32)

Pap Gábor: Magyar Tudomány 1. (nekem más felvételem volt, ez a pontos kezdőpont:)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=gbMh5LXf09I#t=4555s

2006-ról beszél, most is hasonló a terv, ugyanazok aktivizálódnak. Most 2013 van, ha van tanulságunk 7 évvel ezelőttről, akkor használjuk. Akkor nem lett nagyobb baj, most sem lesz, ahogy írtam, mert azóta csak gyarapodott a tapasztalatunk és a szív is hangosabban szól, azóta megtanultunk jobban odafigyelni a szívára.

Re: Re: Hordó és ellen-valami

(Ákos, 2013.04.13 11:39)

szép szó, igazi lelkesült elírás: szívára = szív szavára

Röviden akartam, összefoglalni a dolgokat, valakik etetni akarnak minket és kihasználni az Élet-Erőnket, ezért szerveznek felvonulásokat. Most se gyalogoljunk be a csapdájukba, természetesen egyébként időszerű minden, de nem úgy, ahogy le akarják velünk vezényelni. Nyilvánvaló nem Molnár V. Józsefről van szó, de pl. egy napokban itt hivatkozással beillesztett videóban láttam ilyesmit magam is, helyszínt is, embert is. Nem rébusz, majd úgyis kiderül, mert most minden kicsit nyíltabb lesz és elbuknak a habsburgpárti rendiségiek, köpenyestül, beavatósdistul együtt.

Re: Re: Hordó és ellen-valami

(Klári, 2013.04.13 19:20)

Köszönöm a "korrepetálást". Így már világosabb. Egyetértek.

Re: Re: Hordó és ellen-valami

(Klári, 2013.04.13 19:20)

Köszönöm a "korrepetálást". Így már világosabb. Egyetértek.

Re: Re: Re: Hordó és ellen-valami

(Ákos, 2013.04.14 10:44)

ennél azért jóval szerényebb vagyok, én csak egyre pontosabban próbáltam megfogalmazni, ami közlendő elnyomhatatlanul visszhangzott bennem -- András és Péter is valami ilyesmit mond a jövőkép 5. részének elején, ami azóta jelent meg, mármint hogy nincs erejük, mi tápláljuk őket, még az ellenállással is -- a sima teljes figyelemelvonás lesz a megoldás, azaz foglalkozzunk a magunk dolgával nyugodtan és akkor szépen összeérnek majd a tettek, és így valóban el is érhetjük, ami a szándékunk. Nem azt mondtam tehát, hogy ne tegyünk semmit, hanem azt próbáltam felvázolni, hogy hogyan vezethet eredményre és mi ami biztos tévút.

Felhőatlasz

(News, 2013.04.13 17:06)

...egy jó kópia a filmről:

http://www.movshare.net/video/b47fb6d8ad46c

látszat

(Ákos, 2013.04.12 12:18)

az idézet hiba nélkül:
"Nem mindig az a veszélyes, aki valamit ami jót betilt. Hanem az aki úgy tesz mintha jó lenne és azzal lefed egy lehetőséget, amivel mi tényleg tudnánk a jót szolgálni."

Re: látszat

(Ákos, 2013.04.12 13:35)

Pap Gábor: Magyar Tudomány 1. -- 01:04:09 kezdettel: "És bizony bizony a válogatott csapat mindegyike tagja a mögöttes, tehát a valódi hálózatnak is. S ezért amikor megjelentek a hordón ezek a nevek ... akkor az ember tudta, hogy na most akkor megint megcsináltátok az úgynevezett 'ellen-valamit', tehát amihez egy egész sereg jóhiszemű és hiszékeny ember azonnal csatlakozott és azonnal .. szóval ... Na most így kell szépen gépfegyverek elé terelni egy nemzetet. Szerencsére volt annyira érett a Nemzet, hogy bár kimutatta az akaratát, ... de nem ment lépre. Mert itt azért nagyon ki lehetett volna véreztetni ezt a Nemzetet, és mindenáron azt akarták ..."

Mint ahogy most is, de azóta még érettebbek lettünk és nem megyünk lépre. Legalábbis remélem.

Az idézetek annak megerősítéseként jutottak el hozzám, hogy nem volt alaptalan a délelőtti óvatosságra intés érzése.

most

(Ákos, 2013.04.12 11:48)

21-én otthoni kertészkedés vagy egy jó kirándulás ajánlott, minél messzebb rakpartoktól és díszterektől -- sajnos színház az egész, erős ima szükséges, hogy ne teremtsenek káoszt, márc. 15. elhalasztva. Nekem azt súgja a szívem, minden tapasztalatom, hogy most keményen hülyítenek minket és profin teszik. Sérelmeiket hozzák fel, fanatizálnak, bemozdítanak, majd irányítank -- hova? a saját vesztőhelyünkre. Próbáljátok meg majd utólag számonkérni azokat, akik ebbe most belehajtanak minket, mintha az élen állnának. Elárulom előre, akkor elérhetetlenek lesznek és széttárják a kezüket.

megerősítésként egy idézet

(Ákos, 2013.04.12 12:16)

szó szerint átvéve Pap Gábor: Magyar Tudomány 1. -- 07:56 kezdettel: "Nem mindig az a veszélyes, aki valamit ami jó betilt. Hanem az aki úgy tesz mintha jó lenne és azzal lefed egy lehetőséget, amivel mi tényleg tudnánk a jót szolgálni."
Most erről van szó, minden fronton.

Gabus!

(Klári, 2013.04.09 09:10)

Nem tudnád másként is betenni Zsiann oldalát?
Nekem nem jön be, nincs google fiókom.

Re: Gabus!

(Gabus, 2013.04.09 14:45)

Igen, igen! Talán így sikerül:
http://www.blogger.com/i.g?inviteID=8318375194976166451&blogID=3785696448957445778
Ha így sem, akkor Zsiann tudhat még valamit. Én kifújtam. :o)


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36

Következő »